منتشر شده در 26 May 2008 توسط میلاد

شاید شما هم به عنوان یک وب مستر و یا صاحب وبلاگ , دوست داشته باشید بعد از طراحی سایت یا وبلاگتان بدانید که شکل سایتتان در مرورگرهای مختلف به چه صورت است , مسلما این کار به صورت دستی نیاز به یک زمان زیاد و نرم افزارهای زیادی دارد. سایت Browsershots  این کار را برای شما به صورت بسیار دقیق انجام می دهد و اسکرین شات سایت شما را در بیش از 100 مرورگر با نسخه های مختلف تست و تصاویر آن را به شما نمایش می دهد . از نکات جالب این سایت زبان فارسی آن است که باعث می شود شما راحت تر و سریعتر کار خود را انجام دهید . این سایت در تعریف کار خود آورده است:

Browsershots تصاویر طراحی وب شما را در مرورگرهای متفاوت تهیه می کند. این یک سرویس متن باز برخط است که توسط Johann C. Rocholl طراحی شده است. وقتی شما آدرس صفحه خود را ارسال می کنید، به صف کاری اضافه می شود. تعدادی از رایانه های اهدایی وب سایت شمارا در مرورگرهایشان باز می کنند. آن ها تصاویر را تهیه می کنند و به سرور مرکزی یعنی اینجا انتقال می دهند

همانطور که در توضیحات مشاهده میکنید این سایت یک سرویس اوپن سورس می باشد. در هر حال اگر یک طراح سایت هستید و یا اینکه دوست دارید بدانید سایت شما در مرورگرهای مختلف به چه  صورت به نمایش در می آید Browsershots پیشنهاد خوبی می تواند باشد .

3 دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

  1. persianeyes says:

    جالبه ولي كاش روي شبكه داخلي هم عمل ميكرد كه مشكل الان منه، ولي كلا خيلي كامله

    [پاسخ]

  2. سعید ز says:

    سلام! من مترجم فارسی اون سایت هستم!:دی ! اما خوب 2تا غلط املایی هم داشتم! حدود 400 جمله داست که تو 2 ساعت شب امتحان شیمی ترجمه اش کردم!!! بعد! غرض از اظهار وجود اینه که من یک وبلاگ داشته ام که به دلیل تحریم cpanel بسته شد! ماه هاست که وبلاگ های دوستانی مانند مزیدی و مجیدی و فتحی و … می خوانم! یعنی می شه منم بیام تو جمعتون؟

    میلاد : سعید جان در ابتدا بابت ترجمه این سایت ازتون تشکر میکنم و خواهشمندم که دوباره وبلاگ نویسی رو شروع کنید , مسلما این کار سبب خوشحالی من و دوستان عزیزی که نام برده اید می شود . منتظرتان هستیم

    [پاسخ]

  3. سعید ز says:

    * داشت

    [پاسخ]

دیدگاه خود را به ما بگویید.