منتشر شده در 14 May 2008 توسط میلاد

twitapps.PNG

سرویس های میکروبلاگینگ نظیر توییتر  قارچ وار  در حال رشد و انتشار پیدا کردن هستند اما با وجود اینکه بعضی آنها در ابتدای ورودشان سر و صدای زیادی به پا کردند اما در نهایت استقبالی از آنها نشد. توییتر بر خلاف دیگر سایت های میکروبلاگینگ به عنوان یک لیدر باقی ماند و روز به روز محبوبیت خود را افزایش داد. یکی از دلایل محبوبیت توییتر امکان آپدیت به وسیله موبایل از طریق پیامک و یا جی پی آر اس (GPRS) می باشد که در این پست به 12 ابزار و سایت محبوب برای آپدیت توییتر به وسیله (GPRS) می پردازیم.

fring.PNG

Fring یکی از شناخته شده ترین نرم افزارهای موبایل است که به راحتی به شما اجازه می دهد به وسیله آن با دوستان خود در Skype , MSN , Google Talk و … به صحبت پرداخته . اما یکی از امکانات این نرم افزار امکان آپدیت توییتر شما نیز می باشد. ضمنا این نرم افزار علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت از طریق GPRS قابلیت اتصال از طریق WiFi را نیز دارا می باشد . برای دانلود می توانید به سایت Fring مراجعه کنید.

jtwitter.PNG

Jtwitter یک نرم افزار جاوا است که شما می توانید با نصب آن روی گوشی خود , از طریق این نرم افزار توییتر خود را آپدیت کنید. ضمنا شما می توانید علاوه بر آپدیت از طریق GPRS , از طریق ارسال پیامک از درون این برنامه توییتر خود را آپدیت کنید که البته زیاد مقرون به صرفه نمی باشد.از امکانات این نرم افزار نمایش Timeline لیست فالوهای شما در درون برنامه و ارسال سریع توییت ها می باشد . برای دانلود این نرم افزار می توانید به Jtwitter مراجعه کنید.

mobio.PNG

Mobio یکی از نرم افزارهایی است که شما می توانید ویجت های مختلفی را روی آن نصب نمایید. یکی از ویجت های این برنامه توییتر هست که محیط توییتر را به گوشی شما آورده و به راحتی می توانید به وسیله آن توییت های دوستان خود را مشاهده و خود نیز توییت کنید.از مزایای این نرم افزار کار کردن روی اکثر گوشی ها می باشد. برای دانلود این نرم افزار می توانید به سایت Mobio مراجعه کنید.

abiro.PNG

Abiro Jitter یکی دیگر از نرم افزارهای جاوا و سبک به منظور آپدیت توییتر شماست.از ویژگی های این نرم افزار ساپورت انواع زبان ها , قابلیت ارسال پیام مستقیم , نمایش نوار زمان توییتر , مشاهده لیست فالوکنندگان و فالوشوندگان شما و …. می باشد. ضمنا این نرم افزار از سرعت بالایی نیز برخوردار است. برای دانلود می توانید به سایت Abiro Jitter مراجعه کنید

madpilot.PNG

Twitteresceیکی از نرم افزارهای نسبتا فانتزی برای آپدیت توییتر شماست . این نرم افزار علاوه بر نشان دادن توییت های دوستانتان هنگام دریافت یک توییت , صدای خاصی را به صدا در می آورد و شما را از توییت های جدید دوستانتان با خبر می سازد.از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت نمایش بک گراند صفحه توییتر دوستانتان می باشد که البته این کار هزینه شما را برای توییت کردن بالا می برد.

cellity_logo9.gif

Cellity یکی از نرم افزارهای مشهوری است که نسخه ارسال SMS آن جزو محبوب ترین نرم افزارهای جاوا است و احتمالا معرف حضور ایرانسل داران می باشد. اما این نسخه از این برنامه به وسیله جی پی آر اس , توییتر شما را آپدیت می کند. برای دانلود این نرم افزار نیاز است که ابتدا به سایت این برنامه رفته و شماره موبایل خود را وارد کرده تا لینک دانلود به گوشی تان ارسال شود . سپس از داخل گوشی روی لینک کلیک کرده و آن را درون گوشی دانلود می کنید. از امکانات این برنامه می توان به سرعت بالا و هزینه اندک آپدیت اشاره نمود.

jargong.PNG

Jargong یکی از نرم افزارهای دیگر به منظور آپدیت توییتر شماست . شعار این برنامه این است که هیچ توییتی را از دست ندهید. یکی از ویژگی های اصلی این برنامه قابلیت ریفرش اتوماتیک هست که کار شما را برای دیدن توییت دوستانتان راحت تر خواهد کرد.از دیگر امکانات این نرم افزار امکان دریافت و ارسال پیام های مستقیم , مشاهده توییت های دوستانتان به صورت زنده و سرعت بالا می توان اشاره نمود.

twitterberry.PNG

TwitterBerry همانطور که از اسم آن پیدا است نرم افزاری ویژه آپدیت توییتر برای گوشی های Blackberry است . این نرم افزار به شما کمک می کند که در گوشی خود بدون نیاز به لود صفحات XHTML توییتر خود را آپدیت و توییت های دوستانتان را به راحتی مشاهده کنید.از نکات ویژه این نرم افزار جدا بودن سیستم آن از بروزر گوشی های Blackberry  می باشد.

where.PNG

WHERE را می توان یکی از جالب ترین و کاربردی ترین ابزارهای آپدیت توییتر دانست . این نرم افزار با کمک GPS(مکان یاب) و GPRS (اینترنت موبایل) مختصات مکانی شما را به صورت اتوماتیک و در صورت دلخواه به توییترتان ارسال می کند.بدین ترتیت دوستانتان به راحتی می توانند با وارد کردن مختصات ارسالی توسط این برنامه به توییتر مکان فعلی شما در نرم افزار Google Earth مشاهده کنند. این نرم افزار به خوبی در ایران کار کرده و روی گوشی N95 تست شده است.

twibble.PNG

Twibble یکی دیگر از نرم افزارهایی است که به مانند where مختصات مکانی شما را به وسیله GPS گوشی به توییترتان ارسال میکند. این نرم افزار علاوه بر این مکان شما را روی سایت های Twittervision و Twittermap روی نقشه , هنگام توییت کردن مشخص می کند.

9 دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

  1. زهرا says:

    آقا N95 چیه همه پسرا گیر دادن بهش:دی روی گوشی های دخترونه هم میشه نصب کرد اینا رو یا نه؟ اونایی که سمبیان ندارن چی؟ اینا جاوایی هستند آیا؟ پسوندشون چی بیده؟ و کلا سوالاتی از آن قبیل

    میلاد : آره تو گوشی مد نظر شما N82 , تمامی نرم افزارها نصب می شوند , گوشی دخترونه مد نظرتون دارای سیستم عامل سیمبیان دقیقا نظیر N95 است و تمامی برنامه هایی که روی گوشی N95 نصب می شود روی اون گوشی هم نصب میشه , ضمنا نرم افزارهای جاوا هم روی گوشی های سیمبیان نصب میشه , پسوند فایل های جاوا , جار و پسوند فایل های سیمبیان سیس هست . خلاصه گوشی نو مبارک :دی

    [پاسخ]

  2. علی زالی says:

    خیلی خوبه ولی ای کاش بهترین رو هم معرفی می کردی تا یه کم انتخاب آسون تر بشه

    میلاد : علی جان , این بستگی به سلیقه شما داره که کدوم میتونه بهتر باشه برای مثال یکی دوست داره پول بیشتری رو بده اما محیط زیباتری رو شاهد باشه و همینطور بعضی دیگر برعکس هستند

    [پاسخ]

  3. علی زالی says:

    من بیشتر مدنظرم با استفاده از سیستم جی پی ار اس هستش با یه امکانات کامل؟ نظرت چیه

    میلاد : من نظرم همان سایتی است که در 2 پست قبل معرفی کردم , اون امکاناتش خیلی کامله

    [پاسخ]

  4. […] ۱۱ ابزار برتر برای آپدیت توییتر به وسیله موبایل ! | روزن… (۱۱) […]

  5. ldel says:

    سلام آیا میشه با اس ام اس توییت کرد تو ایران؟ همراه اول یا ایرانسل؟ دائمی یا اعتباری؟

    [پاسخ]

    میلاد پاسخ در تاريخ February 4th, 2009 8:53 pm:

    بله ؛ با استفاده از جی پی آر اس ایرانسل و ورود به سایت توییتر

    [پاسخ]

  6. ZAHRA says:

    يه گوشي ميخوام تا500تومن نوكياياسوني اريكسون ساده نباشه لمسي ياكشويي باشه

    [پاسخ]

    میلاد پاسخ در تاريخ September 16th, 2010 5:22 am:

    نوکیا X6

    [پاسخ]

دیدگاه خود را به ما بگویید.