روزنوشت میلاد

۱۲ مهر, ۱۳۸۷

تفاوت , قطبی - قلعه نوعی , بدون شرح !

نوشته‌شده توسط: میلاد در فوتبال

بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس هم انجام و دو تیم بعد از ۹۰ ذقیقه به تساوی رضایت دادند . در این پست به تفاوت سرمربی این دو تیم یعنی افشین قطبی و امیر قلعه نوعی در مصاحبه بعد از این بازی می پردازیم :

قسمتی از مصاحبه افشین قطبی بعد از بازی :

من از تمامی هواداران پرسپولیس به خاطر اینکه شاهد پیروزی تیم‌شان نبودند و به خانه‌های‌شان بازگشتند عذرخواهی می‌کنم و کمال تشکر را برای حضور جوانمردانه‌شان در سکوهای استادیوم دارم. همچنین به تیم استقلال نیز تبریک می‌گویم چرا یک فوتبال بسته‌ای را بازی کرد و به هدفش رسیدشما حق دارید که از بازی دی‌کارمو ناراضی باشید او آن چیزی که من می‌خواستم نتوانست ارائه کند و از فوتبال او راضی نیستم اما فکر می‌کنم تلاش زیادی برای موفقیت تیم داشت ما زمانی که یک گل عقب بودیم باید یک مهاجم را به درون زمین می‌فرستادیم که دی‌کارمو با توجه به قد بلند و شرایط فیزیکی‌اش می‌توانست بهترین گزینه باشد به هر حال باید قبول کنیم که فضای روانی داربی روی این بازیکن هم تاثیر داشت.

قسمتی از مصاحبه امیر قلعه نوعی بعد از بازی :

درست است که پرسپولیس سوار بر بازی بوده است، اما اگر شما مربی‌گری بلد بودید، می‌دانستید که سوار بازی بودن با موقعیت ساختن تفاوت می‌کند.وی هم‌چنین در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون استفاده نکردن از بازیکنان با تجربه‌ی استقلال چون فرهاد مجیدی و تعویض سیاوش اکبرپور نیز گفت: شما نباید راجع به اینکه چه کسی به میدان می‌رود، سوال کنید. شما تنها حق دارید درباره‌ی حرکت کلی تیم سوال کنید.گلی که تیم پرسپولیس به ثمر رساندن بر روی یک پاس ۷۰ متری و در واقع یک توپ “بکش زیرش” بود که بیژن کوشکی یار مستقیم خود را نگرفت اما،‌ در مقابل ما چهار بار در عمق دفاع پرسپولیس تک به تک شدیم.

خبرنگاری با انتقاد از ادبیات امیر قلعه‌نویی نسبت به تیم حریف گفت، قطبی بازی تیم شما را تحسین کرد که قلعه‌نویی پاسخ داد: افشین قطبی کسی نیست که بتواند درباره‌ی من صحبت کند.

او سپس به یکی از خبرنگاران که سوالاتی را مطرح می‌کرد، گفت: یا یک سوال بپرس و یا ساکت باش.

من که دیگر نیازی به توضیحی نمی بینم و کاملا مشخص هست , قضاوت با خودتان !

پی نوشت : خب در ۲ روز اخیر که این پست رو نوشتم دوستان عزیز نظرات زیادی را ارسال کردند که بنده تا جایی که بی احترامی به شخص خاصی نمی شد تاییدشون کردم , دوستان عزیز زیادی هم نظرات بسیار منطقی و جالبی گذاشتند که میشه از تک تکشون درس گرفت , لازم هست اینجا بگم در اینکه امیر قلعه نوعی یکی از مربیان خوب ایرانی هست شکی نیست و حداقل اینکه تا به حالی در داربی شکستی نخورده و یک “داربی باز” هست , انسانها هم بدون عیب نمی تونن باشند , یک روز قطبی حرفی می زند که ممکن است بد برداشت شود و یک روز قلعه نوعی . به هر حال با توجه به اینکه بحث های زیر این لینک تا حدی به حاشیه دارد می رود مجبورم که کامنت های این پست را ببندم و از همه دوستانی که لطف کردند و نظر دادند صمیمانه ممنونم.

۱۴۳ نظر برای "تفاوت , قطبی - قلعه نوعی , بدون شرح !"

1 | اسپایدرمرد

مهر ۱۲م, ۱۳۸۷ در ۹:۴۲ ب.ظ

Avatar

همین چیزها باعث میشه که هیچکس جرات مسخره کردن قطبی رو نداشته باشه! قبل بازی وقتی قلعه نوعی برای مصاحبه اومد جلوی دوربین و تماشا چی های استقلال قلعه نوعی رو تشویق کردن افشین قطبی هم برای قلعه نوعی دست زد!! چند نفر رو میشناسی که همچین کاری بکنن؟

[پاسخ]

2 | حامد

مهر ۱۲م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۱۰ ب.ظ

Avatar

… اینکه همچین آدمی یه روزی مربی تیم ملی کشورم بوده احساس سرافکندگی و خجالت می کنم

[پاسخ]

3 | شایا

مهر ۱۲م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۴۹ ب.ظ

Avatar

بسیار خنده شد! :دی!

[پاسخ]

4 | فرزاد

مهر ۱۲م, ۱۳۸۷ در ۱۱:۰۵ ب.ظ

Avatar

قضاوت با خودمان ؟ باشه
استقلال سرور پرسپولیسه :))

[پاسخ]

6 | کاوه

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۰۸ ق.ظ

Avatar

من نه استقلالی هستم نه پرسپولیسی
می شه گفت که درسته قلعه نویی آدم جوادیه ولی بازی این وسط اهمیت داره
خوزه مورینیو هم یک نمونه ادمیه که پایبند اخلاقیات نیست ولی همیشه کارش درسته تو مربی گری
من نمی خوام بگم که کار قلعه نویی درسته مثه مورینیو ولی بازی امروز درسته دست پرسپولیس بود
ولی حرکت استقلال با روشنفکری بیشتری بود
این اهمیت داره !!!

نیوتن انشتین هگل و……… اکثر انسانهایی که تو یه زمینه موفق بودن همیشه شخصیت های خیلی محبوبی مثه امثال قطبی نداشتن
نمونش علی دایی
اصلا اینطور میشه گفت که یه جورایی محبوبیت یه داستان جداست و با بزرگ بودن در تعارض

[پاسخ]

7 | دل‌زده

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۳۳ ق.ظ

Avatar

تفاوت کلاس یعنی همین. استقلال حقشه که مربی لاتی مثل قلعه نوعی داشته باشه!

[پاسخ]

8 | ali afshar

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۳۸ ق.ظ

Avatar

قطبی یک جنتلمن واقعلی هست و حرفه ای و در عوض آقای قلعه نویی … هم نیست .

[پاسخ]

9 | فرزاد

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۴۴ ق.ظ

Avatar

همون که فرزاد گفت تایید می شه
با تشکر از اینکه ما رو در قضاوت آزاد گذاشتی :دی

[پاسخ]

10 | ناتمام

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱:۰۳ ق.ظ

Avatar

قضاوت با خودمان است
که ببینیم چه تیم یا چه کسی شخصیت دارد
من میگم اگر استقلال می باخت آقای قلعه نوعی چطوری حرف میزد
لابد می گفت: فشین قطبی کسی نیست که بتواند درباره‌ی مربی گری من صحبت کند !!

[پاسخ]

11 | مهرداد

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱:۱۵ ق.ظ

Avatar

خب که چی حالا ؟ :D
میخوای بگی مربی ما خیلی با کلاسه مربی شما لاته ؟
خب باشه قبول مربی ما لاته :))))

[پاسخ]

12 | آدم برفی

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۲:۲۹ ق.ظ

Avatar

نمی دونم الان بحث روند بازیه، یا بحث برخورد مربی ها
من فکر کنم مورد دوم باشه پس در این مورد اظحار نظر می کنم
البته اگه مورد اول هم باشه، می شه یه نگاهی به آمار بازی کرد و مه چیز رو فهمید
در مورد ادبیات صحبت کردن مربی ها، به هر حال کاریش نمی شه کرد دیگه. اگه یادتون باشه این قلعه نویی همونیه که تویه بازی سال ۷۳ یه دعوای حسابی تویه زمین راه انداخت
از اون جمع و اون بازیکنان، هیچ کدومشون به جایی نرسیدن
نه از استقلال و نه از پرسپولیس
نمونش همون مجتبی و محرمی یا رضا شاهرودی ( از پرسپولیس گفتم که نگید جانبدارانه می گم)
حالا اینکه این وسط قلعه نویی با گردن کلفتی و به روش علی پروینی!! به یه جایی رسید، در نوعش خودش جالبه
در ضمن، مقایسه قلعه نویی با مورینیو خیلی خنده داره
مورینیو مصاحبه جنجالی می کنی و در حیطه فنی حرف می زنه و کل کل می کنه
نه اینکه به همه توهین کنه و خودش رو سرتر بدونه از همه

[پاسخ]

13 | غرغرو

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۲:۳۵ ق.ظ

Avatar

قلعه نوعی رو همه میشناسن. ادب هم جزو یکی از چیزایی که نداره ;-)

[پاسخ]

14 | سینا

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۲:۳۹ ق.ظ

Avatar

جواب میلاد هم تفاوت بین طرفداران دو تیم رو در محیط عمومی نشون میده !

عین تفاوت مربیان

[پاسخ]

15 | only ghale noie

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۲:۵۱ ق.ظ

Avatar

ظاهرا شما تا حالا نه لیوان دیدی نه میدونی اب چیه کلا شاید نمیدونی؟
ثانیا اینم هنوز نفهمیدی که قطبی بعد از چندین سال وارد ایران شده و تازه بعد از یک سال در همین دو هفته اخیر از خجالت همه در اومده.

[پاسخ]

میلاد Reply:

لیوان و آب و اینا میشه بگید چه ربطی داشت؟

[پاسخ]

16 | نازلی ل.م

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۲:۵۹ ق.ظ

Avatar

قضاوت ما جناب، اینه که؛ این یارو لمپن ه اصــــــــــــــلـــــــــــن قابل مقایسه با افشین خان قطبی جنتلمن نیســــــــــــــــــــــت.
یعدم اینکه:
قرمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزته!!

[پاسخ]

17 | شهاب

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۳:۰۴ ق.ظ

Avatar

با سلام

متاسفم که قلعه نوعی احترام و طرز بیان درست را از کودکی یاد نگرفته اند!
واقعا جای بسی تاسف دارد.

باید از افشین قطبی به خاطر این طرز بیان درس گرفت !!!!

[پاسخ]

18 | رضا

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۳:۱۱ ق.ظ

Avatar

من نمی دونم شما از کجای مصاحبه قطبی جنتلمن بازی رو دیدید.

تفاوت قطبی و قلعه نویی در اوون روزی مشخص شد که قطبی خبرنگاران بیچاره را حیوان خطاب کرد.

بس است این قدر فرصت ندهیم به امثال دلقک هایی مثل قطبی از احساسات مردم ایران سوء استفاده کند.

بسه خودتون رو سیاه کنید

[پاسخ]

19 | ...

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۳:۲۳ ق.ظ

Avatar

نه مربی شما خیلی {——} مثل هواداراش…

[پاسخ]

20 | حامد

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۳:۲۸ ق.ظ

Avatar

اول بره ادبیاتش رو درست کنه و چرت و پرت نگه بعد بیاد بگه استقلال خوب بازی کرد .

مسلمه که استقلال خوب بازی کرد

اگه اشتباه داوری نبود که الان نتیجه برعکس بود ..!

اگه من جای ژنرال بودم با کف گرگی میرفتم تو صورتش

خیلی اب زیرکاس……

به هر کسی میخواد فحش میده بعد میگن ادبات قطبی رو متوجه نمیشید .

مردم نباید ادبیات قطبی رو یاد بگیرن ….قطبی باید ادبیات مردم رو یاد بگیره

[پاسخ]

21 | علیرضا

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۰۳ ق.ظ

Avatar

من نمی فهمم به جای اینکه درباره بازی صحبت بشه درباره شخصیت مربیها صحبت می شه اخه چه ربطی داره هر کی یک شخصیتی داره اقای قطبی امسال تازه داره اون روی خودشو هم نشون می ده بازی با ذوب اهن نشون داد که این ادم هم فرشته نیست ضمن اینکه کسی که خبرنگارها رو حیوان خطاب کنه دیگه معلومه چه شخصتی داره امیر زبون تیزی داره ولی توهین نمی کنه ولی ایشون دو رو تشریف دارن جلوی دوربین یه جورن پشت دوربین یه جور دیگه اخر لیگ همین اقای قطبی و ببینید تا بیشتر بشناسیدش
در کل شخصیت سرمربی یه تیم مربوط به خودشه نمیشه اونو به کل تیم پرسپولیس یا استقلال تعمیم داد این بحث ها کلا بیهوده هست مقایسه دو مربی باید روی قدرت فنی و دانش و تجربه و سابقه اون باشه نه شخصیتش

[پاسخ]

22 | فربد

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۰۴ ق.ظ

Avatar

پس چی فکر میکردی؟؟؟ نکنه…

[پاسخ]

23 | روزبه

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۰۴ ق.ظ

Avatar

بی ادبی رو قطبی می کنه که یک تیم رو متخم به بسته بازی کردن می کنه دست این آقا رو شده این آقا از استرس داشت می مرد قبل از بازی که شیر بودن می گفتن می بریم با اختلاف آخرا برا یه گل کاسیه چه کنم گرفته بود اینام همش از سر لج که کلاس مربیگریش این زیره توپ زدنا و سانت بود علی پروینم همین می گفت تابلوی عصابش به هم ریخته

[پاسخ]

24 | محمد

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۴۴ ق.ظ

Avatar

لطفا در مورد بازی بی ادبانه ی برخی کاربران به اصطلاح محترم با برخی واژه ها بیشتر دقت کنید تا جبور نباشیم هر مزخرفی رو تو بخش نظرات بخونیم در ضمن شخصیت قطبی و میزان محبوبیت تیم پرسپولیس رو می تونید در نظر سنجی های اخیر برنامه ی نود ببینید که جناب قلعه نوعی رو شوکه کرد. ۶۱ به ۳۵/ در ضمن من از سال ۶۸ تا حالا بیشتر از ۳۰ تا دربی رو دیدم و به خاطر ندارم که به جز یه بازی که پرسپولیس ۹ نفره شد دفاعی بازی کرده باشه و بدیهیه که تو دربی تیمی که میاد برا بازی ضد حمله و در موضع ضعف هم هست استرس کمتری داشته باشه. در نهایت از ماست که بر ماست چون اگه دفاع پرسپولیس بخصوص محمد این طور روی به اصطلاح تاکتیک قلعه نوعی یعنی ارسال توپ از هر جای زمین پشت دفاع پرسپولیس این طور وا نمی دادن الآن اینا دنبال شکایت از داور به فیفا بودن برای یه امتیاز و این قدر مثه مربیشون زبون دراز نمی شدن. با تشکر

[پاسخ]

25 | رئوفی

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۵:۱۷ ق.ظ

Avatar

با ذکر اینکه استقلال سرور پرسپولیه ،این افشین قطبی هنوز روش باز نشده تو ایران وگرنه افشین قطبی خیلی کولی تر از این حرفاست.

[پاسخ]

26 | مسعود

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۶:۵۳ ق.ظ

Avatar

از قدیم گفتن و واقعا هم که چه خوش گفتند:
ادب مرد به ز دولت اوست.

در جامعه ما چه ورزشی و چه غیر ورزشی همیشه یکی از بارزترین شاخصه ها برای ارزشگزاری افراد ادب و طرز صحبت کردنشان با دیگران در جمع بوده و هست و خواهد بود.
اصولا هر کس آن سرمایه‌ای را که در وجود خود جمع کرده موقع صحبت کردن خرج می‌کند.

[پاسخ]

27 | soheyl

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۹:۱۱ ق.ظ

Avatar

تملق تو نوشته های شما موج میزنه. این مصاحبه ها رو تا حدی تلویزیون نشون داد. اون بخش هایی که شما به دلخواه خودتون نوشتین واقعی نیست! در ضمن حرفهای قلعه نوعی در مورد کیفیت بازی زده کاملا درست بود چون موقعیت های استقلال همه فنی و تو عمق دفاع بود و اگه داور یه آفساید و یه پنالتی رو از استقلال نگرفته بود شرایط الان فرق میکرد.
بازی پیروزی هم بعد از گل استقلال چیزی جز سانتر از طرفین ( همون بزن زیرش ) نبود.

[پاسخ]

میلاد Reply:

این ها صحبت های کامل دو مربی در کنفرانس مطبوعاتی بود که از ایسنا نقل شده است

[پاسخ]

28 | شهاب

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۹:۱۶ ق.ظ

Avatar

از قدیم گفتند هر چه بار درخت بیشتر باشه افتاده تر است من طرفدار هیچکدام از این دو تیم مسخره پایتخت نیستم ولی متاسفم برای نماینده کشورمان (استقلال) در جام باشگاههای آسیا که چنین مربی بی نزاکتی را در اختیار دارد.

[پاسخ]

29 | وستا

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۹:۲۲ ق.ظ

Avatar

میان ماه من تا ماه گردون
تفاوت از زمین تا آسمان است

[پاسخ]

30 | mehrnoosh

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۹:۲۶ ق.ظ

Avatar

واقعا کنایه های قطبی رو متوجه نشدید تو حرفاش؟؟ همتون فقط بلدید غریبه پسند باشید…متاسفم.. کسی مجبورتون نکرده سرورتون قلعه نوعی رو ببینید بی لیاقتا .. تفاوتشون تو دو تا چیزه که پی پی۱۵ میلیارد واسه این مساویه به قوله خودش بین المللی !!! توی دقیقه ۸۶!!!! خرج کرده بود خود قطبیم ۱ میلیارد اما اس اس هیچکدوم اینارو نداشت اما ادعا داشت. غریب پسندین…هه هه..

[پاسخ]

31 | maryam

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۹:۳۲ ق.ظ

Avatar

من که خیلی فوتبال دنبال نمی کنم اما واقعن از مصاحبه های قطبی لذت می برم.اینکه همچین جوه اخلاقی بدی که فوتبال داره خیلی نتونسته رواخلاقش تاثیر بزاره.لایک برای اخلاق جوان مردانه و خوب

[پاسخ]

32 | سعید

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۹:۳۳ ق.ظ

Avatar

من هم طرفدار پرسپولیس عزیز هستم ، ولی می خواهم همه دوستداران این تیم هم در سخنان و نوشتار خود مانند مربی خوب این تیم عمل کنند.

[پاسخ]

33 | MTT

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۰۱ ق.ظ

Avatar

البته به بعضی از این خبر نگارها نباید رو داد!
من مصاحبه رو ندیدم ولی نویسنده این مطلب کاملا پرسپولیسیه!
پرسپولیسیهای عزیز یاد روزهای مربیگری پروین هم بی افتن!
حالا دم از کلاس میزنن بعد صندلی استادیوم میکنن!
چند هفته پیش یادتون نره مرادی یه پنالتی رو نگرفت! البته درست نگرفت چه جنجالی درست کردین حالا پنالتی را تو این بازی حساس نگرفتن!
آقایون پرسپولیسی خودتون رو بزارین جای استقلالیها…

[پاسخ]

34 | علی

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۰۱ ق.ظ

Avatar

ایران و ایرانی جماعت ار اون موقع که من یادم میاد عقده خود بزرگ بینی داشته و دارند.یکی از اونها همین آقای فلعه نوعی که من با وجود استقلالی بودنم به خاطر حرفهای ایشون . از همه بدتر مربیگری ایشون از استقلالی بودن خودم شرمسار هستم!!!

[پاسخ]

35 | محسن

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۰۲ ق.ظ

Avatar

ممنون از قضاوت خوب و عادلانه‌ت….
تجربه نشون داده که هر وقت استقلال توی دربی گل می‌زنه، بعد از گل بازی کاملاً خراب می‌شه… چرا که هر ۱۱ نفر بازیکن از ترس گل خوردن می‌رن روی خط دروازه‌شون می‌ایستن….
اما این‌دفعه این تاکتیکشون جواب نداد….
ای کاش مربی‌های ما می‌تونستن توی این یک سال و خورده‌ای یه کم از قطبی یاد بگیرن و ادبیات گفت‌وگوهاشون و عوض کنن…
یا حق

[پاسخ]

36 | alireza

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۰۴ ق.ظ

Avatar

فقط میتونم بگیم که : شما آدمهای دهن بین و کج فهمی هستین .
نوع ادبیات گفتاری آقای قلعه نوعی هیچ ایرادی نداره و ایشون در برخی از مواقع به دلیل : ۱ . فشار روانی حاصل از جو موجود - ۲ . بی احترامی و حاشیه روی بعضی از خبرنگاران — مقداری لحن صحبتشان تند میشه و من ان حرکت رو میپسندم ، چون باعث جلوگیرس از این میشه که ، هر کی هر چی دلش میخواد بگه .
در ضمن پیشنهاد میکنم صحبتهای علی پروین رو هم ….. ( آره بابا) .

[پاسخ]

37 | محسن ش

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۰۵ ق.ظ

Avatar

خدا وکیلی حرف از آدمیزاد بزنید. این آقا خیلی دوست دارد تیپ علی پروین باشه ولی یکی نیست بهش بگه که تو اگه تا پایان تاریخ بشریت هم که بری یک اپسیلون هم به اندازه اون نمیشی.
ولی حیف از تماشاچی ها و مدیران استقلال که دل به این آدم می بندند و حیف از حجازی و فیروز کریمی که پارسال چوب نامردی این آقا و طالب لو و قربانی را خوردند.

[پاسخ]

38 | خلیل

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۱۰ ق.ظ

Avatar

من فقط این رو می تونم بگم که دلم برای استقلالی ها سوخت چون در بین اونها هم ادمهای با شخصیت زیادی وجود دارد که از ادبیات سطح پایین آقای قلعه نویی رنج می برند ولی خوب نمیشه کاریش کرد خدا انشاا… به راه راست هدایتش کند

به امید قهرمانی ارتش سرخ

[پاسخ]

39 | alireza

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۱۱ ق.ظ

Avatar

حالا حالا ها مونده تا این قطبی مارمولک رو بشناسین .
این آدم احمق تیمی رو که تمام موقعیت هاش رو روی زمین ایجاد کرده ، به بسته بازی کردن متهم میکنه .
اما تیم مزخرف خودشون که همش در حال شیلنگ تخته انداختن و زدن زیر توپ رو بلد بودن ، قبول داره .

جم کن عمو جون تیمتو ، تو مربی همون تیمی بودی که علی دایی ۴ تا بهش گل زد .

[پاسخ]

40 | محب

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۲۰ ق.ظ

Avatar

سلام

به قول اون کارگردانه: کدام استقلال؟ کدام پرسپولیس؟

بگذریم ادبیات صحبت کردن هر کسی مخصوص خودش هست و زیاد نباید اونو به حساب ادب یا بی ادبی کسی گذاشت. معمولا صحبت کردن با یک پیش زمینه یا یک تفکر موقتی شکل می گیره که بنا به شرایط و موقعیت و خیلی چیزای دیگه ممکن است دو مصاحبه از یک نفر کاملا متفاوت باشه. مثل همین رفتار و صحبت های نیکبخت هنگام تعویض و یا مصاحبه اون بعد از بازی.
ولی یک چیز برای من خیلی جالب شده اونم صحبت افشین قطبی که در تمام مصاحبه هاش بعد از بازی های لیک می گه : “من به تیم حریف تبریک می گم. بازی خوبی بود و ….”
فکر نکنم این با ادب ربطی داشته باشه که نویسنده اونو درشتتر کرده . این بیشتر یک مصاحبه کلیشه ای است و از روی عادت است تا از روی تفکر و مطابق با اوضاع و شرایط

[پاسخ]

41 | رضا

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۲۳ ق.ظ

Avatar

قلعه نویی میخواست به طریقی به هر صورت ِ ممکن، پوز ِ قطبی رو که در عرض یک سال شده محبوب رو بزنه ولی از اینکه نتونست اعصابش کلی بهم ریختست. کاملا تابلوست…

[پاسخ]

42 | ali

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۳۹ ق.ظ

Avatar

تفاوت لمپنیسم و بورژوئاسی اینجا معلوم میشه/////////استقلال زیر پرسپولیسه

[پاسخ]

43 | fd sdfb

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۵۲ ق.ظ

Avatar

http://www.googlea4.com/webspider
بزرگترین آرشیو اینترنتی
از این سایت بازدید کنید

[پاسخ]

44 | سالار

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۵۸ ق.ظ

Avatar

واقعاً که شرم آور بود…
راستش دیگه با وجود امیر قلعه نوعی ها من عارم می آید بگم ایرونیم.
البته محیطی که قلعه نوعی توش بزرگ شده با قطبی خیلی فرق می کنه و برا اون اینجور حرف زدن خیلی راحت تره…
قلعه نوعی چون دید چیزی از بازی نمی تونه بگه پشت سر قطبی اینجوری حرف زده با شخصیت ها زیاد به دل نگیرن…

[پاسخ]

45 | حامد

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۵۸ ق.ظ

Avatar

مشکل اینجاست که ما مردم لیاقت چیز خوب رو نداریم، بعد از بوقی یکی مثل افشین قطبی پاشو گذاشته تو این مملکت، فوتبال به لجن کشیده شده رو از این رو به اون رو کرده، به همه یاد داده میشه برد و میشه جوانمردانه برد، به همه یاد داده میشه باخت و جوانمردانه باخت، اما ما چی بهش دادیم، هیچ چی، جز اینکه هر روز یه سنگ جلوی پاش بندازیم و چوب لای چرخش، هر روز با یه بازیه جدید اعصاب خودشو تیمشو به هم بریزیم، بعد هم که طرف بعد از کلی خویشتن داری و نجابت بی غرض یه حرفی میزنه تو بوق و کرنا کنیم که ای امان این یارو بی شعوره.

خوب منم اگه جای قطبی بودم به اون خبرنگارای نفهم حیوون که سهله ۱۰۰ تا بد تر از حیوون می گفتم، اون خبرنگار پست تر از حیوون که هر روز میاد کرمشو می ریزه میره.

ما مردم انقدر پر رو شدیم و اجازه زر زدن بی جا به خودمون می دیم که اون میلی کهن بی همه چیز با اون همه افتضاحی که به بار آورده و پرونده ای که هنوز تو جریانه میاد راجع به قطبی زر مفت می زنه.

آخه ما مردم رو چه به قطبی یا امثال اون، برای ما همون فیروز کریمی دلقک خوبه و میثاقیان آویزون از برج میلاد و قلعه نوعی بی سواد.

[پاسخ]

46 | Ali

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۱:۰۴ ق.ظ

Avatar

Nemidoonam chera mardome iran nemikham haghighato ghabool konan? baba hame midoonan ke class e kare ghotbi chize digehiiie ! dar morede oon masaaaleh ham ke migid ghotbi khabarnegar haro **** khatab karde bayad begam ke lotf befarma boro akhbaro dors bekhoon baad inja nazar bede ! va manzooresho bedoon baaadesh in harfo bezan ! darzemn esteghlal ye teame ke asan classe baazi nadare
kheyli teame lehi has :D! hame baazi konanesh leh :D !

[پاسخ]

47 | 30n4

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۱:۱۵ ق.ظ

Avatar

چرا فکر میکنید باید از روی ادبیات و طرز بیان یک مربی درموردش اظهار نظر کنید؟؟
حداقل به نظر میرسه بر خلافه آقای قطبی که توی این دو ساله خوب دروغ گفتن و سفسطه کردن رو یاد گرفته قلعه نوعی حرفش رو بدون تعارف میزنه!
قطبی محترمانه توهین میکنه(طوری جلوه میده که استقلال دقیقه ۸۷ مساوی کرده یا اگه اینها جلو بودن بازی رو دفاعی نمیکردن) ولی قلعه -نوعی بلد نیست که محترمانه توهین کنه. تفاوت اخلاقی در اینه!ولی تفاوت در درک فوتبال خیلی بالاتر از این حرفهاست!!!

[پاسخ]

48 | آتیللا

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۱:۲۹ ق.ظ

Avatar

از جناب نویسنده به خاطر احترام به نظرات ممنونم.

من طرفدار هیچ تیمی نیستم و فقط طرف تیمی که خوب بازی می کنه رو میگیرم.
ولی بعضی از آقایون و خانوما که نظر دادن یه چیزی رو فراموش کردن.

آقای قطبی به خاطر اینکه سالها تو ایران نبوده تو معنی کردن بعضی از کلمات مشکل داره که اصلا نمی شه خرده گرفت. چه اینکه چنین شخصیت زیبایی رو در هیچ کدوم از مربیان محترم داخل ایران ندیدم.

آقای قلعه نوعی با ادبیات نه چندان زیبای خود بارها همه رو رنجانده و همیشه با خبرنگاران رفتار بدی رو داشته.

به نظر من قطبی یک مربی بسیار بزرگ نیست ولی یک انسان بسیار با شخصیت هست. که آرزو می کنم این شخصیت ایشون به خیلی ها سرایت کنه.

مقایسه کنید رفتار ایشون رو با دایی و قلعه نوعی و پروین و ………

[پاسخ]

49 | شهریار

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۱:۴۰ ق.ظ

Avatar

من اهل این جور مسایل نیستم، ولی از استقلال که نمادی از [-------] هست به شدت متنفرم. به خصوص از این مردک قلعه تهی!

[پاسخ]

50 | پویا

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۱:۴۶ ق.ظ

Avatar

کاری به جنتلمن بودن و ادب افشین قطبی ندارم که البته همه قبول دارن …

چیزی که مهمه اینه که قلعه نویی واقعا با بی شخصیتی با همه چی برخورد میکنه ؛ مربی که بعد از بازی میره تو زمین و بازیکنش رو کتک میزنه ، معلومه فهم و شعورش در چه حدیه ای

[پاسخ]

51 | پویاپ

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۱:۵۹ ق.ظ

Avatar

با اینکه استقلالی هستم .. ولی حرفت رو کاملا قبول دارم … امپراطور رو خیلی دوست دارم … هم ادبیاتش رو و هم اخلاقش .. اون یکی مربیه …

[پاسخ]

52 | Mory

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۰۰ ب.ظ

Avatar

لمپن تر از قلعه نوعی خودشه!!

[پاسخ]

53 | رضا

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۱۰ ب.ظ

Avatar

ولش کنید بابا.قلعه کهنه یی که آدم نیست در موردش حرف میزنید.

[پاسخ]

54 | کیو کیو

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۱۱ ب.ظ

Avatar

۵ میلیارد خرج تیمتون از بیت المال شده ۳هفته اس [----] خودتونو پاره کردید که ۳ تا میزنیم ۴ تا میزنیم اینم از بازیتون ۱ هیچ عقب بودید شانسی یدونه گل زدید خیلی هم خوشحالید.

آخه چرا پرسپولیسی ها اینقدر بدبخت و عقده ایین؟؟
پست ترین عقده ای ترین بدبخت ترین و[----] مال ترین تماشاگرای دنیا شما پرسپولیسی ها هستین خاک برشعورتون!

[پاسخ]

55 | مجید

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۱۵ ب.ظ

Avatar

آقا میلاد نمیدونم با مطرح کردن این چیزها میخواهید چه چیزی رو ثابت کنید؟!
در این که افشین قطبی آدم مودبی هست شکی نیست ولی همین شما ها وقتی به قول خودتون سلطان مربی پرسپولیس بود تا وقتی نتیجه میگرفت از همه چیزش دفاع میکردید جالب اینجاست حالا همتون گیر دادین به گرامر قلعه نوعی!!!
همه هم کارنامه قلعه نوعی رو میدونن هم کارنامه افشین قطبی
به قول خود شما:
“من که دیگر نیازی به توضیحی نمی بینم و کاملا مشخص هست , قضاوت با خودتان !”

[پاسخ]

56 | abed

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۲۴ ب.ظ

Avatar

بهتره قطبی به جای ادبیات زیباش بره دو تا دوره مربیگری ببینه اگه این بازیکنایی که پرسپلیس داره دست افشین پیروانی هم باشه خیلی بهتر از اینا میتونه نتیجه بگیره سقلی از سیستم های مربی های دیگه تنها کاریه که قطبی تو کمک مربیگری یاد گرفته!

[پاسخ]

57 | behrooz

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۲۴ ب.ظ

Avatar

کسی که به خبرنگارا میگه حیوان لیاقت اینهمه خایه مالی رو نداره بخدا.حالا باز بمالین.
قطبی تخم قلعه نوعی هم نیس

[پاسخ]

58 | simon

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۲۶ ب.ظ

Avatar

are
ghale onoiii kheili javade
ama estesnaaaan to in bazi az nazaret taktiki kheili behtar bod
ama dar koll …………………………..

[پاسخ]

59 | روشول؛کثافتی که برای نظافت بکار میرود

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۲۷ ب.ظ

Avatar

سلام
میگما اون موقع که علی پروین مربی شما بود و پورحیدری مربی ما
از این حرفها نمیزدید!!!!:))
پرسپولیس واقعی اونه و اون تماشاچی هایی که صندلی میکنن و پرت میکنن تو زمین.خوب نیست آدم ریا کار باشه. ما توی این مملکت بیشترین ضربه رو از ریاکارها میخوریم. یاعلی

[پاسخ]

60 | adel

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۳۲ ب.ظ

Avatar

شما استقلالی ها که دم از بازی می زنید و می گید که بحث اخلاق مربی هارو وسط نکشید اخه کجای بازی شما خوب بوده یا تکنیکی برا بازی داشتین دیگه ۱۱ نفره دفاع کردن مگه تاکتیک می خواد در اقی قطبی یک جنتلمن هستش

[پاسخ]

61 | محمد

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۳۳ ب.ظ

Avatar

اصلا بیاید قطبی رو فراموش کنیم ، و هر چند سخته فکر کنیم یک استقلالی هستیم ، آیا رفتار و منش آقای قلعه نوعی رو در برخورد های گوناگونی که طی این سالهای گذشته با رسانه ها داشته قابل قبول و یا حتی برای جایگاه مربی تیم مورد علاقه خودمون قابل تحمل می بینیم ؟

[پاسخ]

62 | سید حسین

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۴۳ ب.ظ

Avatar

چرا آقای قلعه نوعی گلهای خودشون رو همیشه حرفه ای و با برنامه میدونه و گلهای حریفان رو شانسی و بکش زیرش میدونه؟

[پاسخ]

63 | ali

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱:۰۰ ب.ظ

Avatar

در پاسخ به اون دوستمون که گفته:

“من نمی دونم شما از کجای مصاحبه قطبی جنتلمن بازی رو دیدید.

تفاوت قطبی و قلعه نویی در اوون روزی مشخص شد که قطبی خبرنگاران بیچاره را حیوان خطاب کرد.”

عزیز دلم تقصیر تو نیست تو باید جنتلمن باشی تا یه جنتلمن را بشناسی.
به قول شاعر:
” قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری”

در ضمن:
اگر تو زندگی همه قضاوتهات اینجوری رو هوا باشه وای به حال اطرافیانت.
قطبی کی خبرنگاران رو حیوان خطاب کرده ؟؟!!!!
قطبی فقط گفته یکی از خبرنگاران ورمیداره حرفهای کاملا کذبی مینویسه که جو پرسپولیسو بهم بزنه. بعد گفته چرا این کارارو می کنید؟ آخه حیوان با حیوان این کارو می کنه که این آقایونی که دروغ مینویسن این کارو می کنن؟

[پاسخ]

64 | vahid

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱:۰۲ ب.ظ

Avatar

قــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزته

[پاسخ]

65 | مازیار

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱:۱۲ ب.ظ

Avatar

لمپن مگه شاخ و دم داره آخه؟ البته آقای قلعه مرغی از لمپن گذشتن! حساب کن این مربی تیم ملی بود. خدا به خیر کنه!

[پاسخ]

66 | سید

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱:۳۶ ب.ظ

Avatar

سلام به همه بچه ها مخصوصا پرسپولیسی ها
کاملا موافقم قطبی از نظر اخلاق نمونست
پارسال هم تو دو بازی سرخابی ها استقلال گل اول و شانسی شو زد و بقیش دیگه دفاع کرد تا گل خورد
این بازی هم مثل ۲ بازی قبل یه گل شانسی زد و بعدش با ۱۱ نفر دفاع کرد تا گل خورد
آخ اگه کریم توپش به جا دیرک می رفت دروازه اون موقع برنده معلوم میشد حال امیر قعله نوعی می گرفت
در اخر اینکه بالا بریم پایین بیاین پر طرفدارترین تیم آسیا تو چه خارج و چه داخل پرسپولیسه.
نظر سنجی برنامه نود یادتون نره ۶۱ درصد کجا ۳۵ درصد کجا
تازه قرار این دفعه سئوال برنامه نود این باشه:
شما طرفدار چه تیمی هستید؟ ۱) پرسپولیس ۲)سایر تیم ها و هیچکدام

[پاسخ]

67 | amir

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱:۳۷ ب.ظ

Avatar

همیشه قرمزته.شانس آوردین تازه همیشه بازی باید مساوی میشد مثل همیشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

[پاسخ]

68 | moh

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱:۳۸ ب.ظ

Avatar

میدونید چیه ؟؟؟؟؟؟
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است……
همه چیرو دارید میبینید لازم نیست انقد جواب این استقلالیایه بی فرهنگ بدیدید و باهاشون دهن به دهن بشید!!!!!!!!!!!(بد دهن تر از این استقلالیا خودشوونن)

[پاسخ]

69 | سامان جون

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱:۴۲ ب.ظ

Avatar

هردوشون سوراخن هم استقلال تهران و هم استقلال اهواز
اگه گاو بندی نمی کردید که هنوز امتیازتون ۲ رقمی نشده بود بچه های آبی مسترابی
پرسپولیس قهرمانه حالا هرکی میخواهد هرچی بگه چون قهرمانی ماله ماست

[پاسخ]

70 | ارش

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱:۴۴ ب.ظ

Avatar

بحث قلعه نوعی و قطبی نیست.بحث تفاوت بزرگ شدن در فرهنگ ایران و بزرگ شدن در اروپاست.
در ضمن اگه بحث جواد بودن و بیکلاسی و این حرفاست یه یادی هم از پروین و ناصر ابراهیمی بکنید.

[پاسخ]

71 | فرزاد

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱:۵۰ ب.ظ

Avatar

کاش در مورد عصبانیت بیش از حد قلعه نویی در بازی امروز مطلبی بنویسید. گذشته از درگیری با خبرنگاران و بی احترامی به قطبی در کنفرانس مطبوعاتی، من امروز استادیوم بودم که قلعه نویی پس از پایان نیمه اول داخل زمین آمد و کم مانده بود که یکی از بازیکنان استقلال ( فکر کنم جان واریو ) را کتک بزند که فکری و نظری جویباری بازیکن را از دست قلعه نویی دور کردند و به نوعی نجاتش دادند. در پایان بازی هم که کم مانده بود کوشکی را بزند که باز هم نظری جویباری با نگه داشتن قلعه نویی و فکری با دور کردن کوشکی، این بازیکن را از دست مربی اش!!! نجات داد.
http://www.isna.ir/ISNA/PicView.aspx?Pic=Pic-1207934-7&Lang=P
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=758934
واقعا موجب تاسف است که این مربی با اخلاق چرک و ضد ارزشی اش، ادعای ارزشی بودن و … دارد. تا به حال آیا دیده اید قطبی از بازیکنی اینگونه آن هم در همان بازی انتقاد کند. در بازی فصل قبل ابومسلم و پرسپولیس فرشید کریمی که دروازه بان بود در یک نیمه سه گل بچه گانه خورد و در حالیکه خوش و تمام تماشاگران خواهان خروج او از بازی بودند قطبی او را تعویض نکرد و به او روحیه داد و نهایتا بازی ۳ بر ۳ تمام شد. قلعه نویی فقط میخواست با ایجاد رعب و وحشت در دل بازیکنان استقلال مانع باخت حتمی تیمش شود که موفق هم شد.
قلعه نویی آن قدر بی منطق است که دو ضربه ی وارده به تیردروازه ی تیمش را موقعیت صد در صد نمی داند!!! و فقط می گوید پرسپولیس یک موقعیت صد در صد گل داشت آن هم ضربه ی توره. ضربه به تیر دروازه یعنی از دست رقتن یک موقعیت صد در صد و شانس آوردن تیمی که ضربه به تیر دروازه اش خورده است. دیگر چه فرقی می کند با سر به تیر دروازه خورده باشد یا شوت از راه دور یا ضربه ایستگاهی یا از داخل شش قدم. پس بر اساس منطق قلعه نویی باید ضربات ایستگاهی و شوتهای از راه دور دیگر در آمار بازی موقعیت گل محسوب نشوند. مطمینم اگر دو شوت استقلال به تیر دروازه پرسپولیس میخورد قلعه نویی میگفت ما کل یوم می دونستیم که پرسپولیس روی شوت از راه دور گل میخوره و به بازیکنانمان گفته بودیم که تاکتیک شوت از راه دور را امتحان کنند. اما به پرسپولیس که میرسد نه موقعیت است و نه تاکتیک!
اما باید به پرسپولیس و قطبی تبریک گفت که حتی استقلال با این همه ادعا و تماشاگر هم مجبور است در مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مانند سایر تیمهای در لاک دفاعی فرو برود و چشم به ضد حمله بدوزد. پگاه، مس وسایر تیمها هم مقابل پرسپولیس همین گونه بازی کردند. قلعه نویی که همواره ادعای فوتبال تهاجمی دارد، هر چی دفاع داشت آورده بود در زمین و حتی با اتلاف وقت می خواستند امتیاز بگیرند.

[پاسخ]

72 | آرش

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۲:۰۶ ب.ظ

Avatar

اگر انصاف داشته باشیم
و رفتار قطبی رو تو این مدت زیر نظر داشته باشیم
میفهمیم که واقطا قطبی تکه!
افشین دوست داریم…

[پاسخ]

73 | adel ferdosi poor

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۲:۵۴ ب.ظ

Avatar

bebinid inke ma bekhahim dar in beare bahs konim kare namaghoolie chon in taghriban adte hame shode ke ghaleno i ba tohin va javabe sarbala dadan harfasho too masahebehash bezane ama ghotbi chon salha ba yek farhange dige zendegi karde hatm fashte bashid ke in akhlaghesho tark nemikone va baes mishe ke morabiane digar ham hamin akhlagho peyda konand va az zire bare masooliat shooe khali nakonand

[پاسخ]

74 | nimiof

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۳:۰۴ ب.ظ

Avatar

کل یوم باید بگم یه ادم اس و پاس مثل قلعه مرغی وقتی از هیچی به پول و پله و بنز و بی ام و میرسه انتظار بیشتر از اینم ازش نباید داشت.طفلک خیال کرده دیگه خیلی باهاله.
فرق ادمی که از UCLA امریکا (قطبی) مدرک گرفته با کسی که از راهنمایی به بعد مخشو فرستاده تعطیلات همینه دیگه.

[پاسخ]

75 | پژوهنده

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۳:۰۸ ب.ظ

Avatar

تازه شر خر هم تو کنفرانس خبری برده بوده خبرنگارها رو بزنن … “علی کنترلش کن” رو حتما در مهر نیسوز خوندید

[پاسخ]

76 | mamad

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۳:۱۷ ب.ظ

Avatar

من نه استقلالی هستم نه پرسپولیسی

ولی آرزو کردم پرسپولیس بره تا آدم لونپو . بیکلاسی مثل قلعه نویی در فوتبال ایران بال و پر نگیره و آدم با ادب و با کلاسی مثل قطبی توب فوتبال ایران اعتبار بگیره

[پاسخ]

77 | sam

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۳:۱۸ ب.ظ

Avatar

اصلا معلومه این قلعه نویی رو مربی کرده که اینقدر ادعاش میشه مردک هچی حالیش نیست از فوتبال زیبا هم صحبت می کنه همون موقع هم که بازی می کرد مالی نبود حالا که دیگه با پول و پارتی و نفوذ و اطلاعاتی بودن هزارتا چیزه دیگه شده مربی انتظاری از ادب هم از این به ظاهر آدم هم نمیره که من شک دارم یه آدم با خلق و خوی آدمیت و انسانیت مثله این باشه فقط قیافه آدمو یدک می کشه ماشالا خیابانی هم دیروز دیگه کم مونده بود دیگه اصلا به تمامه کادر پرسپولیس فحش بده البته از هوادارهای استقلال هم انتظار ادب نمیره که اگه خیلی خوب باشند میشن مثله قلعه نویی

[پاسخ]

78 | وحید

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۳:۱۹ ب.ظ

Avatar

کاش قطبی مربی تیم ملی بود!!

[پاسخ]

79 | امید

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۳:۲۲ ب.ظ

Avatar

سلام - ممنون که این امکان رو در اختیار ما قرار دادی که نظرات خودمون را اعلام کنیم .
جناب آقای افشین قطبی با اخلاق و منش خاصی که دارن واقعا قابل تقدیر هستند و متاسفانه در اون طرف جناب آقای قلعه نوعی قرار دارند که حیا و معرفت رو خوردند و یه لیوان آب روش .
خوشحالم که پیروزی فوق العاده داره بازی می کنه و آقای قلعه نوعی جز کتمان حقیقت کاری از دستش برنمی آید و بی خودی داره خودش رو عذاب می ده.

[پاسخ]

80 | مهدی

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۳:۴۷ ب.ظ

Avatar

مطمئن باشید اگر پرسپولیس می باخت آقای قطبی روی اصلی خودش را نشان می داد.
آقای قطبی باید ممنون استقلالی ها باشد که به حرف مربی خود گوش نکردند و عقب کشیدند . وگرنه پرسپولیس بد جور می باخت. من مطمئنم که در بازی برگشت استقلالی ها دیگر این اشتباه را نمی کنند.

[پاسخ]

81 | shayan

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۳:۵۴ ب.ظ

Avatar

asااگه بخوایم قطبی رو با اون بچه {—–} مقایسه کنبم انگار {———-} فرض کردیم قلعه {—–}

[پاسخ]

82 | Just PPPerspolis

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۳:۵۶ ب.ظ

Avatar

فقط افشین قطبی و پرسپولیس.
واقعا برای فوتبالی که چنین آدمی مثل قلعه نویی توشه باید تاسف خود و گریه کرد. . فرض کنید که این اقا! الان مربی تیم ملی بود. واقعا مایه آبرو ریزی و ننگ مملکت بود. فقط ادعا …
صد رحمت به اکبر میثاقیان

[پاسخ]

83 | محمد

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۰۰ ب.ظ

Avatar

مثه اینکه یادتون رفته قطبی به خبرنگارا گفت شما حیوونید. هرچی باشه امیرخان علم مربیگریش بیشتره
ضمنأ استقلال سرور پرسپولیسه

[پاسخ]

84 | وحید

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۰۴ ب.ظ

Avatar

همه افشین رو میشناسیم. از سر ایران زیاده!
همه هم گفتن گل استقلال آفساید بوده! عکساش توی تمام سایت ها هست.
آقای قلعه نویی ، شما شیوه و تاکتیک جدیدی رو به فوتبال ایران معرفی کردین .
سیستم ۹ ، ۱ !!!:D

تازه اگه جا داشت ، نیمکتت رو هم میفرستادی توی دروازه!
این پرسپولیسه که دله شیر داره!

[پاسخ]

85 | مهیار

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۰۴ ب.ظ

Avatar

بین همه تیمای دنیا عشق است اســـــــتــــــــــقــــــلـــــــــال

[پاسخ]

86 | سید مهدی

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۰۸ ب.ظ

Avatar

دوستان یادشون رفته همین آقای قطبی اول فصل به همه گفت crazy چند روز پیشم به خبر نگارها گفت حیوون
قلعه نوعی هرچی لات و لمپن هست ظاهر و باطنش یکیه نه مثل قطبی که هر وقت می خواد هر چی دلش خواست می گه بعدشم می گه من فارسیم خوب نیست

[پاسخ]

87 | Hossein

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۲۰ ب.ظ

Avatar

دوستان سلام

از کوزه همان تراود که دراوست

این جاب قلعه نوعی بعد از بازی ایران و کره همش حرف از امار و درصد تصاحب توپ میزد چی‌ شد که دیگه این امارو ارقام واسش مهم نیست

[پاسخ]

88 | بهنود

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۲۲ ب.ظ

Avatar

این قطبی اونقدرا هم که فکرشو میکنید مودب نیست یادتون رفته چند هفته پیش با خبرنگارا چیجوری صحبت کرده بود.
بقول بازیکنه قدیمییه خودشون(فرشاد پیوس): قطبی تازه داره روی اصلی خودشو نشون میده.
کلا پرسپولیسیا دم از کلاس نزنن که اوضاشون درامههههههه اگرم شک دارید برید استادیوم تا طرفداراشو ببینید.

[پاسخ]

89 | navid

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۴۲ ب.ظ

Avatar

AZ GHALE MORGHI NEMISHE HICH ENTEZARI DASHT ..YEKAM AGHL NADARE BAZI TAMOOOM SHODE RAFTE TARAFE DEFASHOON DAD MIZANE VASATE ZAMIN KE CHERA TOO MOHAVATE BAZIKON RO NAGEREFTI… YEKAM HAM MONSEF NIS FAGHAT BALADE AZ NAHVEYE BAZIE GANDI KE TEAMESH MIKONE DEFAYE MASKHARE O BA LAHNE BAAD BOKONE
TAK BE TAK HHAEI KE BORHANI BA EKHTELAFE 4METR ZADE ROO HAVA RO MOGHEIATE 100% GOL MIDOONE VALI TOOPAEI KE BE TIRAK E TEAMESH KHORDARO MOGHEIAT NEMIDOOONE

[پاسخ]

90 | وحید

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۴۳ ب.ظ

Avatar

طرفدارهای استقلال هم مثله مربیش دهن لقن.ایشالله بازی برگشت رویه همه استقلالی های بدبخت کم میشه.واقعا قلعه نویی با قطبی قابله مقایسه نیست.قلعه نویی دسته کمی از دهاتیا نداره :))

[پاسخ]

91 | alire7a

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۴۷ ب.ظ

Avatar

اخه از قلعه نوعی بی سواد چه انتظاری دارید
اصلا از تیم ضعیف استقلال چه انتظاری دارید
واقعا حیف شد این تیم ضعیف را کما فی سابق ۶ تایی نکردیم

[پاسخ]

92 | فرزاد

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۴۷ ب.ظ

Avatar

آقا سید مهدی گویا احتمالا زبان انگلیسی شان تعریف چندانی ندارد و گرنه اگر به دیکشنری آکسفورد مراجعه کنند میبینند که در مقابل crazy چند معنی ذکر شده است:
crazy: 1-..2-.. 3- very enthusiastic or excited abouth sth : Rick is crazy about football, he is football crazy.
پس فکر نکنید که قطبی دروغ می گوید. زیرا crazy همیشه که به معنی اختلال عقل نیست بلکه چند معنی دارد و وقتی قطبی می گوید خودش و تماشاگران و خبرنگاران crazy فوتبال هستند یعنی مفتون و شیفته ی فوتبال هستند. هر گردی که گردو نیست مثلا حتی برای لحاف چهل تکه، سنگفرش یا موزاییک پوست ماری هم از واژه crazy استفاده میشود که هیچ ربطی به اختلال مشاعر ندارد. به اینها در ادبیات اشتراک لفظی می گویند. یعنی یک لفظ مشترک معانی متعددی دارد. مثل واژه ی شیر در زبان فارسی که معانی متعددی دارد.
در مورد حیوان هم اولا: در خصوص انتساب آن به قطبی تردید وجود دارد. زیرا به گفته ی خردبین ۀقای قطبی خودش را خطاب قرار داده و رو به خبرنگاری که مارکو را دلال دانسته گفته بوده که مگر ما حیوان هستیم که مثل حیوان با ما رفتار می کنید. یعنی در واقع اگر هم توهینی باشد به خودش روا داشته است نه خبر نگاران. ثانیا: چرا هر خبرنگاری به خودش حق میدهد هر خبری را بنویسد و با شخصیت یک انسان بازی کند اما وقتی مورد سوال واقع شود به جای پاسخگویی در خصوص خبر کذبش، با جو سازی اصل موضوع را زیر سوال ببرد و صورت مساله را پاک کند؟

[پاسخ]

93 | محمد

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۵۱ ب.ظ

Avatar

کسی نیست به این استقلالی ها بگه که نصف گل هاتون با پرتاب های علیزاده است. حالا که تو این بازی نبود، رو اوردید به ضد حمله. بعد از گل هم که هر ۵ دقیقه یه بار می افتادن زمین.

معمولا تیمی که بالاتره استرسشم بیشتره

در مورد قلعه نویی هم بگم که این آقا قبل بازی های دربی حرفاشو با بسم الله و توسل به ائمه (ع) شروع می کنه ، بعد بازی اگه نتیجه دلخواهش نباشه ، جوری حرف میزنه که خودتون دیدید…

[پاسخ]

94 | vivavida

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۴:۵۷ ب.ظ

Avatar

نیازی به این مدارک نیست برای اینکه بخوای نشون بدی که یه مربی عین قطبی چقدر با یه مربی درپیت همدوره ای علی پر وین اینا فرق داره از لحاظ فهم و شعور اجتماعی و ورزشی !!!! واقعا از قلعه نوعی نمی شه توقع داشت که بتونه درست صحبت کنه !!!!! اگه می باخت که داد و بیداد می کرد که داور ما رو بازوند !!

[پاسخ]

95 | hootan

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۵:۲۰ ب.ظ

Avatar

من هم قبول دارم …. من نمیدونم این آقایون استقلالی رو چه استدلالی میگن ما شانس برد بدیم…!!!؟

به هر حال قطبی شخصیتش بالاتر از این حرفهاست …

[پاسخ]

96 | king

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۵:۳۲ ب.ظ

Avatar

من نمی دونم این امیر قلعه نویی به چه چیزیش می نازه ؟ به فهمش به درکش به سوادش به علم ودانشش به چیش می نازه ؟ این آدم اصول اولیه حرفه ای بودن رو نمی دونه ولی در هر حال پرسپولیس سرور استقلاله

[پاسخ]

97 | شیلا

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۵:۳۵ ب.ظ

Avatar

{————-} استقلالی همون بهتر که یه {———} مثه خودتون دارید

[پاسخ]

98 | من

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۵:۴۱ ب.ظ

Avatar

سلام
بین قطبی و قلعه نوعی خیلی تفاوته
قلعه نوعی یه آدم جواد بی فرهنگ و عامی هست
ولی قطبی یه انسان متشخص
حالا کاری به بازی نداریم چون چندان با فوتبال میانه ای ندارم ولی این دو مربی مطرح پایتخت اصلا با همدیگه قابل قیاس نیستند
تنها چیزی که مطرحه قلعه نوعی این اخلاق ناپسندش رو به هواداران استقلال منتقل می کنه و این در آینده خیلی مشکل بزرگی میشه

[پاسخ]

99 | لولو

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۵:۴۷ ب.ظ

Avatar

{—–} تو این استقلالتون با اون بازی {—–}.
واقعا باید گند بزنن به اون قلعه نویی {——} با اون تاکتیکش.

استقلال ۹۰ دقیقه زیر پرسپولیس بود و به غیر از اون گل شانسکی هیچ کدوم از حمله هاشون رو حساب نبود.
درضمن {—–} اون خیابانی رو گربه ماچ کنه که ۹۰ دقیقه {—–} به اعصاب پرسپولیسی ها و همش به نفع استقلال سوراخ گزارش کرد.

[پاسخ]

100 | sasan

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۶:۱۵ ب.ظ

Avatar

هر دو تیم فوتبال خوبی کردند
ولی به هر حال من به عنوان یه استقلالی مدت زیادیه که از حرف زدنها و غرغر و بهانه های الکی قلعه نویی احساس خجالت میکنم.

[پاسخ]

101 | dirtyworm

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۶:۲۱ ب.ظ

Avatar

حالا بزار دو روز بگذره ببینین این آقای جنتلمنگ شما چه زبونی در میاره خوبه چند بار نمونش رو دیدین که چطور به همه داشت میتوپید و همه رو کریزی خطاب میکرد اگه میفهمید این کارا رو نمیکرد یعنی گفتن انیمال یا کریزی توهین نیست تا کی یه نفر هرچی میخواد میگه و بعدش رو حسابه نفهمی میزاره اگه یکی از شما تو جو بعد از بازی به جای مربی بدبخت بودین اصلا جواب هیچ گزارشگری رو نمیدادین چون بعد نگرفتن پپنالتی واسه یه تیم و الکی آفساید گرفتن تک به تک و کلی دیگه هیچکی حوصله جواب دادن واسش نمیمونه اونم به یه قشر پرو مثله خبر نگارا که اصلا شرایط هیچکی رو در نظر نمیگیرن و فقط دنبال خبر خودشون هستن و اینم بگم همیشه خدا پدر داور رو بیامرزه این دفه هم روش دفه های بعد هم روش

[پاسخ]

102 | dirtyworm

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۶:۲۵ ب.ظ

Avatar

من موندم اونی که میگه خیابانی به نفع استقلال گزارش میکنه عجب هوشی داره خبه برعکس بود همه میدونن اون پرسپلیسیه چه ضایع :D

[پاسخ]

103 | ایمان

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۶:۳۰ ب.ظ

Avatar

جنتلمن یعنی قطبیe=m*c^2

[پاسخ]

104 | Milla

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۶:۴۲ ب.ظ

Avatar

چرا سر خودتونو درد میارن ..
مگه بازی استقلال پیروزی تا مساوی اونم یک - یک نشه بازی تموم می شه ؟
من که فکر نکنم …

[پاسخ]

105 | فرشاد

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۶:۴۸ ب.ظ

Avatar

استقلال سرور پرسپولیسه !!!
با همه این حرفا بازم استقلال برتر از پرسپولیسه

[پاسخ]

106 | Mohammad Javad

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۷:۴۶ ب.ظ

Avatar

بر خورد قلعه نوعی با کوشکی و قطبی با نیکبخت رو هم میتونید مقایسه کنید …
تفاوت فرهنگ و شخصیت هر دو مربی واضح بود .

[پاسخ]

107 | بریر حسینی سعادت

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۸:۰۵ ب.ظ

Avatar

سلام میلاد جان. آقا خیلی جالب بود. احسنت :)))))))))

راستی من لینکتون کردم چند وقته. میشه وبلاگ بنده رو بررسی کنید؟

[پاسخ]

108 | سعید

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۸:۰۹ ب.ظ

Avatar

سلام.آقا جون چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
دوستانی که میگن آقای افشین خان بی تربیت هستن لطف کنن و برن مطلبی که من تو وبلاگم نوشتمو بخونن البته خودم ننوشتم من نقل کردم.
اینم آدرسش : http://sibil-party.blogfa.com/post-154.aspx

درآخر باید بگم که

قــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزته

بخدا واسه این استقلالی های بیچاره دلم میسوزه که اینقدر مربی بی کلاس و بی شخصیتی دارن.

آقا میلاد با اجازه من مطلب شمارو تو وبم زدم

[پاسخ]

109 | حمید

مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۸:۱۰ ب.ظ

Avatar

بازی تمام شد و طبق معمول ما ایرانیها دنبال حاشیه می گردیم . قبول دارید .
زنده باد پرسپولیس و طرفداراش و مربیش .

[پاسخ]

110 | mehdi